Notícies - Notícies publicades en Octubre, 2017

• Dilluns, 30
  • Angel Cid

EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS DE TITULATS DEL MÀSTER

Us vam mostrar alguna de les experiències dels titulats, com és el cas d'Angel Cid Amor, alumne de la promoció 2013-14 del Màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua de la Universitat d'Alacant.

"El Màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua d'Alacant ha sigut en la meua vida laboral un excel·lent avantatge a l'hora de trobar un lloc de treball relacionat amb l'Enginyeria de l'Aigua. Gràcies a ell he aconseguit optar a un lloc de treball en l'empresa "Grup Proyfe, S.L.", en el qual estaven cercant una persona jove i amb coneixements en matèria d'enginyeria hidràulica i tractaments d'aigua".
    "En l'actualitat seguisc treballant en la mateixa empresa, on vaig entrar fa ja més de tres anys, amb prou faenes unes setmanes després d'acabar el Màster. Es tracta d'una empresa consultora de serveis d'enginyeria amb activitat a Espanya des de fa més de 30 anys i que actualment ha estès el seu negoci a diversos països llatinoamericans. La meua labor en l'empresa és el de responsable de redacció de projectes d'enginyeria hidràulica (principalment sistemes de sanejament i proveïment). Entre les activitats actuals destacaria la redacció del "Projecte d'Ampliació, Renovació i Millorament del Sistema d'Aigua Potable i Desguàs de la Província d'Islay, Regió Arequipa"per al Ministeri d'Habitatge, Construcció i Sanejament de Perú en la qual estem treballant un grup d'unes 12 persones. Aquest projecte abasta el proveïment i sanejament de 6 districtes d'una província peruana incloent el disseny de 9 dipòsits d'aigua potable, una planta potabilitzadora, 4 estaciones depuradores, i diversos quilòmetres de xarxes de proveïment i sanejament que prestaran servei a unes 120.000 persones. A més l'empresa també presta servei a diversos ajuntaments de la comarca amb projectes de menor entitat en xarxes i sistemes de sanejament i proveïment".

Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua

Alacant (Espanya)