BEQUES PER A CURSAR MÀSTERS OFICIALS BANC SANTANDER - UA

XI Convocatòria Banc Santander - UA de beques per a cursar màsters oficials en la UA, curs 2020/2021. El termini de presentació de sol·licituds finalitza l'1 d'abril de 2020 a les 24 hores (fus horari espanyol).

27/02/2020
AJUDES PER A ESTUDIS DE MÀSTER OFICIAL I INICIACIÓ A LA RECERCA

Convocatòria del Programa Propi del Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement per al foment de l'R+D+i en la Universitat d'Alacant 2019.

08/07/2019
Sessió sobre el màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua i recerca en el IUACA

Demà dimarts 26 de febrer, a les 11 del matí tindrà lloc en l'aula del Institut Universitari de l'Aigua i de les Ciències Ambientals (IUACA) una sessió sobre l'experiència amb el màster i la recerca realitzada per la Dra. Lyvia Mendes.

La seua tesi "Tractament d'aigües residuals mitjançant electrocoagulació acoblada a un MBR per a minimitzar l'embrutament de la membrana i obtenir efluents d'alta qualitat", va ser realitzada en el IUACA, és un institut de recerca multidisciplinària de la Universitat d'Alacant, que posseeix un gran nombre de línies de diferents àrees de coneixement.

El màster en Gestió Sotenible i Tecnologies de l'Aigua té una trajectòria de més de 25 anys en la Universitat d'Alacant

Alumnat multidisciplinari del món de parla hispana, interessat en recursos hídrics i el cicle integral de l'aigua cursa aquest màster, que proporciona un nivell profund en el coneixement d'aquestes disciplines.

Vine demà a informarte'n!

25/02/2019

Reproducir