David Verdu Selles
Angel cid Empresa Proyfe
Visita Consorcio Nuevo
Cristina Lucas Cotillas
Planta piloto del Departamento de Ingenieri%u0301a Qui%u0301mica. Intercambio io%u0301nico
Visita a la industria Cadel Deinking para el estudio del tratamiento por floculacio%u0301n
Entrega de credenciales de becas para estudios de ma%u0301ster Banco Santander- UA. Cooperacio%u0301n para el
Visita a la ETAP de Benidorm
Visita a la EDAR del Valle del Vinalopo%u0301. Elda
Edgardo Vazques

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

25/02/2019
Sessió sobre el màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua i recerca en el IUACA

Demà dimarts 26 de febrer, a les 11 del matí tindrà lloc en l'aula delInstituto Universitari de l'Aigua i de les Ciències Ambientals (IUACA) una sessió sobre l'experiència amb el màster i la recerca realitzada per la Dra. Lyvia Mendes.

La seua tesi "Tractament d'aigües residuals mitjançant electro-coagulació acoblada àdhuc MBR per a minimitzar l'ensuciamiento de la membrana i obtenir efluents d'alta qualitat", va ser realitzada en el IUACA, és un intituto de recerca multidisciplinària de la Universitat d'Alacant, que posseeix un gran nombre de línies de diferents àrees de coneixement.

El màster en Gestió Sotenible i Tecnologies de l'Aigua té una trajectòria de més de 25 anys en la Universitat d'Alacant

Alumnat multidisciplinari del món de parla hispana, interessat en recursos hídrics i el cicle integral de l'aigua cursa aquest màster, que proporciona un nivell profund en el coneixement d'aquestes disciplines.

¡Veuen a informar-te matí!

Reproducir

EMPRESES COL·LABORADORES: