NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

11/04/2017
PREINSCRIPCIÓ CURSE 2017 2018

Obert el termini de preinscripció al Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua - Curse 2017-18. La preinscripció es pot realitzar a través del següent enllaç:

Formulari Preinscripció

17/07/2017
25 ANYS MÀSTER EN GESTIÓ SOSTENIBLE I TECNOLOGIES DE L'AIGUA

Màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua: 25 anys formant professionals en el camp del tractament de l'aigua i la seua gestió.
Impartit per professorat de l'Institut Universitari de l'Aigua i de les Ciències Ambientals de la Universitat d'Alacant i per professionals d'empreses.
Col·laboren Hidraqua, Proaguas Costablanca S.A., Valoriza Aigua i la Generalitat Valenciana.
Possibilitat d'elecció de treball fi de màster. Desenvolupament de treball de recerca en empreses del sector de l'aigua, gestió i tractament.
Durada: 1 curs acadèmic (60 crèdits ECTS).

28/06/2017
CONVOCATÒRIA PROGRAMA MOBILITAT AITANA,ERASMUS+PRACTIQUES

Es convoquen les ajudes AITANA adaptades al programa Erasmus 2014-2020, els requisits del qual són els següents:

Estar matriculat/ada en un pla d'estudis de grau, màster o doctorat durant el curs 2017-2018 (i haver superat el 50 per cent de crèdits en el cas d'estudiants de grau) o haver estat matriculat/ada en aquest curs 2016-2017 i ser aquest l'últim any d'estudis per a obtenir un títol de grau, màster o doctorat.

Convoca: el Secretariat d'Ocupació i Suport a Estudiants (Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació).

Formulari de sol·licitud: Formulari electrònic situat en la web de la convocatòria http://sa.ua.es/es/practicas-empresa/aitana/convocatoria-2017-2018.html

Termini d'inscripció: del 28 de juny al 21 de juliol de 2017 (a les 14:00 hores)

Informació: En la web de la convocatòria o en la unitat de Pràctiques, situada en l'Edifici Polivalent III. Telèfon 965 909826, correu electrònic: practicaserasmus@ua.es

19/05/2017
CONCEDIDES 2 AJUDES PER A LA RECERCA EN EL MÀSTER D'AIGÜES

La Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, juntament amb la Universitat d'Alacant ha concedit dues ajudes per a projectes de recerca aplicades a recursos hídrics a la Comunitat Valenciana. Els treballs fi de Màster que han obtingut les ajudes són:

• Efecte de l'electromagnetisme sobre la duresa, bacteris i algues en aigua.
  • Estudi de la minimització de la presència de clorurs i sulfats en l'aigua tractada de l'EDAR de les Valls del Vinalopó.

18/05/2017
IV CONVOCATÒRIA PREMIS AQUAE CAMPUS 2017

Ja està oberta la "IV convocatòria dels Premis Aquae Campus 2017", per a impulsar projectes, recerques i/o solucions innovadores que siguen beneficioses per al desenvolupament sostenible, en qualsevol dels seus àmbits social, econòmic i/o mediambiental.
Més informació: http://www.fundacionaquae.org/aquae_campus/aquae-campus-2017/

22/03/2017
DIA MUNDIAL DE L'AIGUA: MÀSTER DE GESTIÓ SOSTENIBLE EN ONDA CERO

Amb motiu del dia mundial de l'aigua, el programa de ràdio "La Marina Baixa en l'Onda", es va realitzar aquest programa des de l'estació de tractament d'aigües potables situada a Benidorm. En aquest programa es va entrevistar a la Coordinadora del Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'aigua, Nuria Boluda Botella ( a partir del minut 45).

Pagina web del programa

08/03/2017
VIII CONVOCATÒRIA BANC SANTANDER-UNIVERSITAT D'ALACANT

nformación sobre la VIII CONVOCATÒRIA BANC SANTANDER – UA de beques per a cursar màsters oficials en la UA, vinculats a sectors de la cooperació universitària per al desenvolupament, curs 2017/2018. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 7 d'abril de 2017 a les 24 hores (fus horari espanyol).

Per a més informació consultar el següent enllaç

21/02/2017
CONFERÈNCIA SOBRE TRACTAMENT D'AIGÜES AMB ENERGIA SOLAR

El pròxim dia 22 de febrer tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'EPS I, a les 12:30 hores una conferència sobre "Descontaminació d'aigües mitjançant oxidació avançada i amb radiació solar: un procés doblement sostenible", per Sixto Malat Rodriguez. Director de la Plataforma Solar d'Amería.
Aquesta activitat és organitzada en el Mes Cultural de l'EPS i pot ser visualitzada en
directe: https://si.ua.es/es/videostreaming/politecnica.html

Conferència completa disponible en: Vertice

13/02/2017
CONFERENCIA "EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS D'ANTICS ALUMNES DEL MÀSTER DE L'AIGUA"

El dimecres 15 de Febrer, a les 10:00 en Saló d'Actes I de l'EPS tindrà lloc la Conferència: "Experiències professionals d'antics alumnes del màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua en el sector del tractament d'aigües".
És una activitat del MES CULTURAL DE L'EPS. Més informació

Conferència completa disponible en: Vertice

10/02/2017
SEMINARI SOBRE REMUNICIPALIZACIÓ DEL SERVEI URBÀ D'AIGUA POTABLE

El pròxim dia 14 de febrer de 2017 tindrà lloc en l'Aula de seminaris del l'IUACA un seminari sobre "Remunicipalización del servei urbà d'aigua potable" en horari de 16 a 20 hores.

EMPRESES COL·LABORADORES:

AquagestProaguas TraguaSadytMinisterio de Ciencia e Innovación

Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua

Alacant (Spain)

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010164971364

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464