Noticies - Notícies publicades en Octubre, 2019

2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Octubre, 2019
  • Dilluns, 28
  • 2019-11-fecoreva

JORNADA TÈCNICA AIGUA I AGRICULTURA

El dia 12 de novembre (9:30 h) tindrà lloc la jornada tècnica sobre Aigua i Agricultura, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UA. L'assistència a la Jornada és gratuïta. Cal inscriure-s'hi enviant un correu amb l'assumpte "Aigua i Agricultura" a patricia@ua.es i amb la indicació del nom i els cognoms.

Enllaç al programa        Galeria d'imatges

• Dijous, 17
  • 2019-11-compra-publica

JORNADA COMPRA PÚBLICA INNOVADORA EN ECONOMIA CIRCULAR