Projectes d'Investigació Privats

• Anàlisi comparativa de l'ús i gestió de l'aigua en la província d'Alacant i el seu entorn competitiu i anàlisi de la reclamació patrimonial davant al potencial cessament o canvi de dotacions del transvasament Tajo-Segura.
    COEPA
    Joaquín Melgarejo Moreno.

• Anàlisi econòmica i ambiental de les aigües subterrànies per a reg en el Vinalopó.
    Consorci d'Aigües de la Marina Baixa.
    Joaquín Melgarejo.

• Investigació sobre la qualitat de fertilitzants obtinguts a partir d'humus de cuc, per a la seua viabilitat a nivell industrial.
    Curso&Partners S.L.- EONA-BIOGAS
    Eloy Sentana Cremades.

• Control de la depuradora AIADHESA.
    Helados Alacant
    Daniel Prats Rico

• Optimització dels paràmetres d'operació que influeixen en l'embrutiment de membranes en la tecnologia MBR.
    Red Control S.L.
    Daniel Prats Rico.

• Assistència Tècnica en matèria d'investigació aplicada sobre reducció de Bor en aigües desaladas.
    ACUAMED
    Daniel Prats Rico.

• Optimització del Biorreactor de membranes descentralitzat per a reutilització d'aigua residual tractada.
    Miraplas S.L.
    Daniel Prats Rico.

• Tractament i reutilització d'aigües residuals industrials d'alta càrrega.
    Alquimia Soluciones Ambientales S.L.
    Daniel Prats Rico.

• Col·laboració en Màster oficial en gestió sostenible i tecnologies de l'aigua
    Proaguas Costablanca
    Daniel Prats Rico.

• Posada a punt i operació d'una planta de tractament terciari.
    Daniel Prats Rico.

• Col·laboració en Màster oficial en gestió sostenible i tecnologies de l'aigua.
    Aquagest Llevant
    Daniel Prats Rico.

• Desenvolupament d'innovadores solucions pilot en el tractament i la gestió de salmorres procedents de desaladoras.
    Daniel Prats Rico.

• Alternatives econòmiques i financeres plantejades per l'execució del transvasament Jucar-Vinalop&oacute.
    Martín Sevilla Jimenez.

• Desenvolupament de sistemes eficients i avançats de tractament físic-químic, decantació lamelar i flotació per aire dissolt.
    Daniel Prats Rico.

• Anàlisi econòmica, social i ambiental del transvasament Tajo-Segura en la província d'Alacant.
    COEPA.
    Joaquín Melgarejo Moreno.

• Col·laboració en l'anàlisi Tajo-Segura.
    Caixa d'Estalvis del Mediterrani.
    Joaquin Melgarejo Moreno

• Realització d'activitats d'investigació de recursos hídrics.
    Institut Euromediterrani de l'Aigua
    Daniel Prats Rico

• Redacció i lliurament d'un document sobre la relació i situació dels recursos hídrics en la província d'Alacant.
    ASAJA.
    Joaquín Melgarejo Moreno

• Adreça, coordinació i seguiment de projectes.
    Associació Instituts
    Joaquín Melgarejo Moreno.

• Anàlisi econòmica del transvasament de l'Ebre com a instrument generador d'ocupació duradora i sostenible.
    CIERVAL
    Joaquín Melgarejo Moreno.

• Desenvolupament de sistemes de captació d'aire per a reducció d'olors generades en el tractament d'aigües residuals industrials.

Institut Universitari de l'Aigua i les Ciències Ambientals

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464